نکسترو

ژاپن سبک ترین لپ تاپ جهان را ساخت

ژاپن سبک ترین لپ تاپ جهان را ساخت

به گزارش نکسترو، شرکت ژاپنی فوجیتسو لپ تاپ FMV Zero Lifebook WU۵/J۳ را بعنوان سبک ترین لپ تاپ ۱۴ اینچ دنیا معرفی نمود که جنس بدنه آن از فیبر کربنی است.


به گزارش نکسترو به نقل از گیزموچاینا، این دستگاه فقط ۶۳۴ گرم وزن دارد. دستگاه مذکور برای افراد حرفه ای ساخته شده که نیاز دارند درحال حرکت از آن استفاده نمایند. FMV Zero Lifebook WU۵/J۳ تلفیقی از خصوصیت های قابل حمل بودن، عمر طولانی و قابلیت های هوش مصنوعی را در خود دارد تا تقاضا برای لپ تاپ های معتبر با عملکرد بالا برای محل کار و سفر را تأمین کند. این دستگاه از فیبرکربن ساخته شده و استاندارد گرید نظامی MIL-STD-۸۱۰H را دارد ازاین رو در مقابل افتادن، شوک های ناگهانی و فشار مقاوم است. همین مساله سبب می شود دستگاه برای اشخاصی که مدام درحال حرکت هستند، مناسب باشد.
علاوه بر آن دستگاه مجهز به پردازشگر Intel Core Ultra ۵ ۱۲۵U یا Intel Core Ultra ۷ ۱۵۵U است که هر دو مجهز به NPU های تقویت کننده هوش مصنوعی برای افزایش شتاب سخت افزاری خصوصیت های مبتنی بر این فناوری مانند «کوپایلوت» در ویندوز ۱۱ و آفیس ۲۰۲۴ هستند. همینطور لپ تاپ سبک فوجیتسو انتخابهای RAM با ظرفیت ۸ تا ۶۴ گیگابایت و حافظه SSD با ظرفیت ۲۵۶ تا ۲ ترابایت دارد. در WU۵/J۳ هم ابزارهای هوش مصنوعی تعبیه شده است. خصوصیت هایی مانند از بین بردن سروصدا به مسدود کردن صدای پس زمینه هنگام تماسهای ویدئویی کمک می نماید. همینطور کاربران می توانند با استفاده از فناوری اثرانگشت یا شناسایی چهره به سرعت قفل دستگاه را باز کنند. لپ تاپ فوجیتسو دارای ۲ پورت یو اس بی ای و ۲ پورت یو اس بی سی، پورت HDMI، پورت اترنت و جک هدفون است. عمر باتری آن هم ۶ تا ۱۱ ساعت است و بدین سان گزینه ای مناسب برای جلسات کاری طولانی است. همینطور این دستگاه از شارژ موبایل هم پشتیبانی می کند و کاربران می توانند درهر مکانی به سادگی آنرا شارژ کنند. الان فقط قابلیت پیش سفارش FMV Zero WU۵/J۳ در ژاپن فراهم است. قیمت دستگاه هم ۱۹۷۹۰۰ ین(۱۳۲۵ دلار) اعلام شده است.

1403/07/30
08:57:19
5.0 / 5
16
مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۲
سایت نکسترو
nextru.ir - مالکیت معنوی سایت نكسترو متعلق به مالکین آن می باشد